پرسش‌های متداول

 آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

از آنجایی که پرشین فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان ‌پذیر می باشد. لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید و تحویل کالا خوداری نمایید.

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.


 چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین پرشین وجود دارد؟

فروشگاه پرشین دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین جانبی با چندین سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود.


 آیا کالاهای موجود در پرشین گارانتی دارند؟

بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.


 چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.


 قیمت محصولات در پرشین در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟

فروشگاه پرشین همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

 سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

سفارش های ثبت شده برای شهرستان، تا ساعت 12 ظهر در همان روز ارسال میشود. بسته به فاصله شهر از تهران حدود 24 تا 72ساعت از زمان ارسال، کالا به دست مشتری میرسد. سفارش های ثبت شده برای شهر تهران نیز تا ساعت 15 در همان روز ارسال و حدود 24 تا 48 ساعت به دست مشتری خواهد رسید.


 آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.


پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه سفارش به چندین روش ممکن است :

1 - پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد.

2 - پس از اتمام ثبت سفارش، میتوان با واریز وجه به شماره کارت 6104337347051771 بانک ملت به نام سید علی نیاکی و یا شماره کارت 6219861051347 بانک پارسیان به نام مجید میناچی مقدم از طریق ATM و یا واریز بانکی، پرداخت را انجام داد.


آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟

بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در جانبی هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و ... به مشتری تحمیل نمیشود. ضمن اینکه حتی سفارشات بالاتر از 200 هزار تومان، هیچگونه هزینه ای به آن اضافه نمیشود و ارسال کالا از طریق پست و پیک موتوری، رایگان خواهد بود. اما سفارشات با هزینه کمتر از 200 هزار تومان، شامل هزینه پیک 6 هزار تومانی خواهند شد و مابقی هزینه ارسال به عهده جانبی خواهد بود. لازم به ذکر است در جهت تکریم مشتریان اعم از مشتریان ساکن تهران یا سایر شهرها، هزینه های ارسال کاملا برابر است و فقط در صورت خرید عمده، شامل افزایش قیمت هزینه ارسال تا نهایتا 40 درصد میشود.


در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی به شماره 66767521-021 تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد.


زمان موجود شدن کالاهای ناموجود، چه زمانی است؟

فروشگاه پرشین با داشتن طیف وسیعی از محصولات، خود را مستلزم میداند که تا حدالمکان موجودی های سایت را افزایش دهد. اما به مرور زمان کالا ها بدلیل عدم تولید یا عدم صرفه اقتصادی موجود نخواهند شد. از همین رو نمیتوان زمان دقیقی را برای موجود شدن کالایی که در سایت ناموجود هستند، اعلام کرد. در این شرایط لطفا از طریق همان صفحه پیگیر باشید و یا از قسمت "به من اطلاع بده" فرم را تکمیل کنید تا در صورت موجود شدن برای شما ایمیل و پیامک ارسال شود. گرچه در اولین فرصتی که کالای درخواستی موجود شود، در سایت قیمت گذاری خواهد شد و امکان خرید فراهم میشود.


در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.


هزینه های ارسال چطور محاسبه میشود؟

سفارشات بالای 200 هزار تومان بصورت رایگان برای سراسر کشور ارسال میشود. اما به سفارشات زیر 200 هزار تومان مبلغ 15000 تومان هزینه پست برای شهرستانها و پیک موتوری در تهران اضافه میشود.


سوالات در چه زمانی پاسخ داده میشود؟

سوالات در اولین فرصت داده جواب خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد. تحت این شرایط سوالاتی که جوابشان در متن و توضیحات داده شده و یا در سوالات قبلی پاسخ داده شده، دیرتر جواب داده خواهند شد.

gtag('config', 'G-JWYNLDL3V7');